איך לעבור דירה בקלות

למה אתם מחכים? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!
צור קשר - השאירו פרטים

התשובה לשאלה הזו, היא ממש אבל ממש פשוטה. עוברים דירה בקלות ובנוחות, רק עם הובלות מיכאל ובוריס. ועכשיו ברצינות, הדבר החשוב ביותר בעת מעבר דירה הוא בחירה של חברת הובלות מתאימה, יעילה וזריזה, זולה, אמינה ועם יחסי אנוש מעולים. במדריך הבא, נחשוף את סודות מקצוע ההובלה, וניתן לכם מספר עצות איך לעבור דירה בקלות.

 

בחירת מוביל ועריכת סקר שוק

כמו שכבר ציינו, בשביל לבצע מעבר דירה בצורה יעילה, בחירת מוביל מתאים היא קריטית. בררו דרך גוגל או עצות מחברים, משפחה וקולגות, כל חברת הובלה מומלצת. אין חכם כבעל ניסיון, והסיכוי ליפול או חלילה להיעקץ, קטן משמעותית כאשר בחרתם חברה שאחד מהמכרים שלכם התנסה בה. כדאי בנוסף, לוודא שהחברה עומדת בתקנים המתאימים, ומציעה מחיר הוגן ללא תוספות מיותרות. הובלות מיכאל ובוריס, מציעים שירותי הובלה יעילים במגוון רחב של מוקדים וערים לאורכה ולרוחבה של הארץ.

 

קטלוג החפצים האישיים שלכם

טיפ נוסף שיעזור לבצע מעבר דירה קל, הוא קטלוג ומספור כלל החפצים, הרהיטים והמסמכים שלכם בצורה מסודרת. ערכו רשימה לפי קטגוריות ונושאים של כלל הציוד המועבר. ארזו כל קטגוריה בארגז משותף, ודאגו מראש לציוד כמו נייר בועות, ארגזים, דבק, עט לסימון, מדבקות ועוד. ההכנה המקדימה הזו תקל על הפריקה שלאחר ההובלה באופן משמעותי, ותהפוך את כלל המעבר לפשוט הרבה יותר.

 

מיון ורענון

מעבר דירה הוא הזדמנות נהדרת להיפטר מהשידה של סבתא, המתנה מהחבר מהיסודי, ועוד דברים שמעלים אבק ויכולים לשמש אדם אחר. בכדי להקל על תהליך מעבר הדירה, טרם האריזה מיינו את החפצים שלכם. החליטו מאילו חפצים להיפרד, מה לזרוק, לתרום, למסור או אפילו למכור לאדם אחר אשר חפץ ברהיט שלכם.

 

הצטרפות לקבוצות יד שנייה ומסירה

קיימות בפייסבוק קבוצות רבות של מסירת חפצים או מכירה שלהם בצורה נוחה. כך האדם אשר יקנה מכם ארון ישן לדוגמה, ידאג לאיסוף שלו והובלה שלו מביתכם, ותוכלו להיפטר מחפצים בקלות. בנוסף אם תזדקקו למוצרים חדשים, תוכלו לקנות במחירי יד שנייה ולחסוך סכומי כסף רבים.

 

פריטים רגישים במיוחד

לפריטים רגישים, מסמכים חשובים, תכשיטים יקרים או פרטים סנטימנטליים, מומלץ לתת אקסטרה תשומת לב ולארוז בצורה נפרדת ומאובטחת. בשביל להשרות תחושת רוגע, שמרו קרוב אליכם את החפצים הללו ולא ברכב ההובלה. כך תהיו רגועים ולא תכססו ציפורניים לאורך יום ההובלה.

 

לסיכום, לעבור דירה בקלות, זו היא לא משאלה, זו היא מציאות. צרו איתנו קשר. הובלות מיכאל ובוריס יתנו לכם מענה מלא מא ועד ת, עם חיוך על הפנים שישרה עליכם נחת לכל אורך היום המרגש. אנחנו מבטיחים מחירים נוחים ביחס למתחרים, ושירות מכל הלב והנשמה. בין אם מדובר בהובלת דירה או מיטה, ואפילו העברת חדר או משרד, אנחנו כאן בשבילכם, מחכים לפגוש אתכם ולתת לכם שירות.

צור קשר - השאירו פרטים

מאמרים אחרונים
טיפים לבחירת ציוד אריזה למעבר דירה

כאשר מדובר בהכנה למעבר דירה, ציוד אריזה מתאים הוא חיוני להבטחת מעבר חלק ומוצלח לבית או למשרד החדש. מקרטונים ועד סרט אריזה, ניילון בועות וטושים, בחירת ציוד האריזה המתאים יכולה לעשות הבדל משמעותי בבטיחות וביעילות המהלך שלך.

חברת שליחויות ביבנה

חברת שליחויות היא חברה המספקת פריטים ללקוחותיה באמצעות הובלה פיזית שלהם. זה כולל חבילות, מכתבים ופריטים שונים אחרים. ענף השליחויות הוא אחד מהענפים הוותיקים והאמינים

התקשרו עכשיו