דברים שחובה לדעת לפני השכרת מנוף סל

למה אתם מחכים? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!
צור קשר - השאירו פרטים

הרמות שמחות בסדר עולה: הרמה שלך על השולחן על ידי החברים השיכורים בחתונה שלך, חמש הרמות כיסא ביום ההולדת שלך ב'גן ורד' ואחת לשנה הבאה, והרמת קרן שלך ליניב לשער ניצחון בדקה ה-90 במשחק כדורגל ביום שישי בשכונה. הרמת משא באמצעות השכרת מנוף סל ממוקמת אי שם באמצע הרשימה אבל אולי החשובה מכולם (כן, אנחנו יודעים שהשער היה דקה 90 ובכל זאת). אל תזלזל בזה ותקרא עד הסוף.

מנוף אדום

אתה לא מרחף כמו פרפר, עוקץ כמו דבורה וחזק כמו מוחמד עלי

כמו 99% מתושבי ישראל, לא היית מסיים מסלול 'נינג'ה ישראל'. כך שתוותר מראש על המחשבה של "אני אצליח להעביר את הדירה לבד על הגב שלי". תאמין לנו, ברוב המקרים זה לא יגמר טוב. יש דרך פשוטה, יעילה, נוחה, חסכונית ומהירה יותר לעשות את כל זה. שב עם כוס מקיאטו בקפה השכונתי החדש שלך, ממול הבניין ותראה איך מנוף סל מעביר את כל הדירה שלך בקלות ובנוחות.

כמה עולה?

אז כמו כל דבר בחיים- זה תלוי. סבא שלי נהג לומר: יש שתי דרכים לנסוע לירושלים: האחת בסוסיתא והשנייה באמצעות פורשה. שניהם, בסופו של דבר יגיעו בנסיעה לירושלים, אבל תראו לי מישהו שיבחר בסוסיתא. ככה גם בהשכרת מנוף סל. יש סוגים וחברות שונים. בסופו של דבר, כולם יצליחו להביא, בצורה זו או אחרת, את המשא שלך לקומה העליונה. אבל כדאי שתבחר במנוף מצוין, במפעיל מצוין ובחברה מצוינת.

"אבא תעשה לי מנוף"

אנחנו בהחלט בעד בונדינג עם הילדים ומשחק שכזה, יסתיים במקסימום עם צחוק מהנה אצל הילד וגב תפוס ומריחת כמות נדיבה של וולטרן אצלך. אבל השכרת מנוף סל, אינה משחק ילדים. מדובר במנוף שמגיע לגבהים עצומים. בטיחות אנשים הנמצאים ועובדים עליו היא בראש מעייננו וגם אם יש עליו רק משא, לא נרצה שהוא עצמו יינזק וחלילה לא הסביבה או אנשים שעל הקרקע. בחר רק בחברה עם ניסיון, מיומנויות ויכולות גבוהות ומוכחות.

ראו גם: השכרת מנוף להעברת דירה

מנוף בשקיעה

לא משחק ילדים" אמרנו

אבל עשוי להזכיר כזה. התחכום של מערכות המנוף, הטכנולוגיה הרובוטית והמראה המהפנט של העלאת משא לגובה רב- בהחלט שובים את העין. אפילו המנופאי, עם הג'ויסטיק המשוכלל, מזכיר לנו זיכרונות מסופר מריו. אך בעוד שאם השרברב האיטלקי המשופם והשמנמן נפגע 3 פעמים מאויביו, המשחק מתחיל מחדש, הרי שבעת השימוש במנוף סל, על אף הסיכוי הנמוך מאוד לכך, פגיעה במשא, מסיבה נזק. לכן חשוב לדאוג כי יש למפעיל ביטוח כולל.

"טוב שכן טוב, מאח רחוק"

את זה לא אנחנו המצאנו. כתבו את זה חז"לנו. אז למה להתחיל איתם ברגל שמאל? הכוונה עם השכנים, כן, לא עם חז"ל. לא תרצה שכבר באינטראקציה הראשונה שלך איתם, הם יתלוננו ויבואו בטרוניות שלכלכת את כל המעלית באבק שנשר משקיות הקליסמו או שיצרת גרפיטי בחדר המדרגות בקומה השנייה, באמצעות פינת המקרר שלך. וותר על הרמת משא דרך המעלית וחדרי המדרגות ובחר בהשכרת מנוף סל. יותר פשוט, יותר חביב.

"למי יש ארוך יותר?"

בואו נשים את המשחק הדבילי הזה בצד. בהשכרת מנוף סל יש המון היצע של סוגי מנופים, עם זרועות באורכים שונים ובטכניקות שונות, המגיעים לגבהים שונים. בחר את המנוף שמתאים עבורך ועבור הצרכים הייחודיים שלך. אם נמשיך עם האנלוגיה, הרי שגם פה, מה שחשוב באמת "זה התרגיל". משמע, התכנון הנכון שיבוצע ע"י חברת המנופים ותפירת חבילה ייעודית ונכונה עבורך.

מנגד, אל תבחר השכרה במנוף סל, בחברה ובפתרון של "כמעט". בוא, זה לא שאם המנוף הגבוה ביותר של החברה מגיע ל-15 מטר, אבל הדירה בגובה 18 מטר, אתה תעמוד על במת ההרמה ותדחוף עוד 3 מטר למעלה. קצות האצבעות שלך לא כל כך גבוהות וזה לא יתרומם עם תעשה "פו" חזק עם הפה. עדיף, באופן כללי, לקחת זרוע הנפתחת לאורך רב יותר מהנדרש. היא יכולה גם לרדת וזה פתרון טוב, אם בשל תנאי השטח, המנוף, יצטרך לעמוד, רחוק מעט מהדירה מכפי שתוכנן.

מנופים לבניינים

מה תרצה להרים?

למדנו כבר שהשכרת מנוף סל היא עולם רחב של סוגים ופתרונות ולכן יש חשיבות להתאמת המנוף ויכולותיו לצרכים שלך. זה גם נכון לכושר ההרמה ולמשקל שהמנוף יכול לשאת. אז הכלל שאומר שלא תביא אקדח קפצונים לשדה קרב, כמו שלא תרכוש תותח רק כדי לחסל יתוש טורדני – תופס גם כאן. בדוק והתייעץ עם החברה ונסה להעריך את משקל הפריטים. לחברה מנוסים מחברת מנופים מנוסה, יש "עין טובה" לדברים כאלה.

לכמה זמן כדאי להתחייב להשכרת מנוף סל?

גם כאן אין תשובה חד משמעית. מצד אחד, ברור כי שכירות לכמה ימים תוביל להוזלת העלות פר-יום, מצד שני, חבל לבזבז כסף על ימים מיותרים. שוב, גם פה, תתייעץ עם בעלי הניסיון. תופתע, אבל בהרבה מהמקרים, הפשטות והיעילות שכרוכה בהשכרת מנוף סל לצורך העברת דירה או כל משא, מביאה לכדי כך שלא נדרשות לעבודה אלא שעות ספורות.

מנוף באתר בניה

השכרת מנוף סל: לא רק להעברת דירות

המנוף מיועד גם להעברת משאות אחרים, להתקנות וסידור תשתיות בגובה וכן לגיזום של עצים וצמחיה מטפסת. כך שאם הירק מחוץ לבית, חדר לחדר השינה שלך ומתחיל לשוות לו מראה של יער האמזונס, הדבר אומר דרשני וזועק לטיפול. חברות רבות להשכרת מנופי סל, נמצאות בקשר עם חברות מיומנויות בתחומים אלו ויוכלו להציע לך פתרון כולל, בלי שאתה תצטרך להתרוצץ.

תתכנן ותתכונן

למרות שלחברות רציניות ומנוסות בתחום השכרת מנוף סל, יש צי מנופים רחב, הרי שלא תרצה להגיע למצב בו אתה לא יכול להעביר דירה בזמן ולפיכך אתה צריך לבלות עוד לילה בחדר כביסה בדירה של חמותך או שכל העסק שלך נעצר בגלל משטחים שלמים שנשכחו באמצע המפעל. ברוב המקרים, טלפון לחברה איכותית, ישגר אליך פתרון מהיר אבל עדיין, תתכנן קודם. כדי שגם החבר'ה המנוסים יוכלו לתכנן מראש ובשיקול דעת ,את הפתרון הטוב ביותר.

אתה לא כיפה אדומה תמימה ובמנוף סל שלך אין מאפים ריחניים ופירות יער אבל בתחום הזה יש בהחלט כמה "זאבים". אז תקשיב טוב טוב באוזניים הגדולות שלך ותסתכל טוב טוב בעיניים הגדולות שלך, ככה שתבחר בחברה האיכותית, המקצועית והאמינה ביותר בתחום הובלות מנוף. אל תתפתה אחרי המחיר הטוב ביותר ובטח לא אחרי הבטחות שווא ו"יהיה בסדר". בדוק שלחברה יש אישורים לעבודה בגובה ושהמפעילים עוברים הסמכות לכך. כך תעניק לעצמך גם מענה איכותי וגם שקט מדאגות.

צור קשר - השאירו פרטים

מאמרים אחרונים
חברת שליחויות ביבנה

חברת שליחויות היא חברה המספקת פריטים ללקוחותיה באמצעות הובלה פיזית שלהם. זה כולל חבילות, מכתבים ופריטים שונים אחרים. ענף השליחויות הוא אחד מהענפים הוותיקים והאמינים

איך לעבור דירה בקלות

התשובה לשאלה הזו, היא ממש אבל ממש פשוטה. עוברים דירה בקלות ובנוחות, רק עם הובלות מיכאל ובוריס. ועכשיו ברצינות, הדבר החשוב ביותר בעת מעבר דירה

התקשרו עכשיו