השכרת מנוף להעברת דירה

למה אתם מחכים? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!
צור קשר - השאירו פרטים

בשעה טובה ומוצלחת אתם עוברים דירה. מעטים הם הרגעים המיוחדים בחיים כמו מעבר דירה. ההתרגשות מהמעבר, השמחה על הדירה החדשה שמצפה לנו, הציפיה להמשך חיים במקום חדש והחלומות על הסידור והעיצוב שנקנה למעון החדש שלנו, בשיאם וממלאים את מחשבתנו.
אלא שלצד השמחה והתכנונים והסקרנות, רגע לפני המעבר עצמו, הולכת ומצטברת אצלנו בראש עננה שחורה ומדאיגה. יום המעבר עצמו. או ליתר דיוק, העברת החפצים מהדירה הישנה לחדשה.
אנחנו לא מדברים על אריזת החפצים לתוך ארגזים. זה דווקא נחמד. הזדמנות לאוורר דברים, למצוא אוצרות, להעלות זיכרונות. אנחנו מדברים על כאב הראש שהולך ומתפתח סביב הסוגייה: "איך להעביר את הדברים הגדולים והכבדים"?

מנוף מרים ברזל

למה לי לקחת ללב?

המקרר, הספה, שולחן פינת האוכל, המיטות, הספריות ועוד חפצים משמעותיים וגדולים – הם מקור הבעיה. אופציה ראשונה לטפל בהם: להזמין חברת הובלה, שתוריד אותם למטה למשאית, ותעלה אותם ממנה לדירה החדשה. או אז תארזו את החפצים היטב, תגלגלו אותם בגיליונות פצפצים כאילו היו מתקן נשק גרעיני ולא התנור שלכם ואז תתחילו להתפלל. אבל ממש טוב. כי הסיכוי שכל הדברים הגדולים והכבדים האלו יגיעו ליעדם בשלום, בלי שקיבלו דפיקה בפינות או שריטות ופגמים אחרים- הוא אפסי.

וזה עוד לפני שפתחתם חזית עם השכנים שהשארתם מאחוריכם או עם אלו שעתידים לארח לכם כשכנים מעתה ואילך. על פי מדע הפיזיקה המדויק, שני גופים הנפגשים ביניהם בעוצמה, ישאירו את חותמם האחד על השני. כך שתצאו מתוך הנחה, שכשם שהמקרר SIDE BY SIDE החדש שלכם ספג חבטה ממעקה הברזל או מקיר בחדר המדרגות, שהשאירה את רישומה עליו, הרי שגם הקיר יהיה מעוטר מעתה בחור או בדפיקה נראית לעין. אף אחד, שכן חדש או ישן, לא אוהב את זה.

וכאן נכנסת לתמונה האופציה השנייה: להעביר אותם בצורה הרבה יותר בטוחה, קלה, יעילה וחסכונית: באמצעות מנוף להעברת דירה.

נעים להכיר:

מנוף להעברת דירה, הוא הטרנד החם והנכון בתחום ההובלות והעברות הדירה. הוא זכה לזה בשל הפשטות, המהירות והיעילות שהוא מקנה לכל התהליך של מעבר דירה והשקט הנפשי שהוא מאפשר לכל הסובבים את התהליך.
מנוף להעברת דירה, משמש בעצם מתווך שקט ומהיר בין 2 הבתים. את החפצים הכבדים והגדולים שלכם, וכמעט לא משנה עד כמה הם גדולים וכבדים, אתם מוצאים דרך המרפסת או חלון רחב אחר בדירה היישר למנוף, משם הם מועברים למשאית ובהגעה ליעד החדש, נכנס שוב המנוף לעבודה ומעלה הכל באלגנטיות לדירה החדשה, דרך המרפסת או פתח רחב אחר.

ראו גם: מנוף הרמה מחיר

איך זה נעשה בפועל

כל זה מתאפשר בשל הייחודיות של מנוף להעברת דירה. המנוף מורכב בראשיתו על בסיס מתנייד, בגדלים משתנים- החל מרובוט זחל קטן ועד למשאית מאסיבית במידה ונדרש. אל הפלטפורמה שעל הקרקע, מחוברת זרוע טלסקופית משוכללת, הנמתחת ומתארכת, כמו גם מתקצרת לפי דרישה ובעלת יכולות צידוד לכל הכיוונים ובכל הזוויות. בראש הזרוע, נמצא משטח העמסה מסיבי וחזק, בעל כושר נשיאה רחב, עליו מטעינים מפתח המרפסת או החלון את החפצים.
לאחר העמסתם על המשטח, מעגנים את המטען למקומו, כדי שלא יזוז (בחלק מן המנופים גם קיים כלוב מתכת העוטף את משטח ההרמה) והמנופאי, מוריד את הזרוע עד לקרקע והעמסת הכבודה למשאית. בהגעה לדירה החדשה, מתבצע תהליך דומה רק בסדר הפוך. פשוט, קל ויעיל.

מנוף בשקיעה

ויה דלה-רוזה בדרך לקומות העליונות

וכן, זה גם ובעיקר חסכוני. מחקרים שנערכו מצאו כי מנוף להעברת דירה חוסך למעלה משני שליש מהזמן, הדרוש למובילים להוריד את אותו הציוד. תכפילו את זה ב-2, כי הרי גם צריך להעלות אותו לדירה החדשה ותגיעו לשעות רבות שנחסכות. אם תנצלו כבר את המנוף שהבאתם כדי להוריד דרכו לא רק את הדברים הגדולים והמסובכים אלא גם את הדברים הקטנים יותר, אבל שבמצטבר שוקלים הרבה, כמו עשרות קופסאות הקרטון – הרווחתם עוד כמה שעות נוספות.

אבל עזבו לרגע את הזמן ותחשבו על החיסכון בדאגות. האם שולחן פינת האוכל יגיע בשלמותו? איזו פינה מבין הארבע של מסך ה-70 אינצ' שלנו תתרסק? והאם המראה בקומודה שלנו- עודנה שלמה? אין לנו דבר נגד המובילים. כולם ממיטב בחורינו. אבל בואו נהיה הוגנים איתם. זה לא הם, זה הגאוגרפיה והטופוגרפיה. חדרי המדרגות צרים, הסיבובים בהם- בלתי ניתנים לניווט, הפתחים והמעברים קטנים מידי והמעלית, אם בכלל מישהו מרשה לעלות בה משהו, תמיד בדיוק תפוסה.

ראו גם: מה זה מנוף סל?

בואו נדבר על הגובה

בואו נדבר באמת על הגובה. הסטנדרט היום בישראל הוא של בניה לגובה. יוקרתי יותר, בואכה "התפוח הגדול". וככל שאתה גר גבוה יותר- הדירה שלך נחשבת טובה ויוקרתית יותר. אז במקום לתת למובילים לעלות 14 קומות, שהם גם 28 סיבובים בחדר מדרגות, מנוף העברת דירה, יניח לך את החפצים שלך ישירות במרפסת הפנטאווז.

אוקיי, אז דיברנו על הגובה, וציירתם עולם מושלם ופשוט. אבל מה אם הדירה החדשה שלי נמצאת הרחק מהכביש, במקום, שהמשאית הובלות לא יכולה להתקרב אליו כל כך ושלפני חלון המרפסת משתרעת גינה שאסור לדרוך עליה? מה במקרה הזה, אם כל המכשולים האלו, יועיל מנוף העברת דירה?

מנוף באתר בניה

ובכן, להפך! דווקא מול מכשולים כאלו עולים וצפים ביתר שאת היתרונות של מנוף להעברת דירה. הפלטפורמות הניידות עליהן מורכב המנוף, הן מגוונות וניתן לבחור בפלטפורמה שתצליח להשתחל כמעט לכל מקום מאתגר. הזרוע הטלסקופית היא פתרון נוסף לעזר. המשאית, לדוגמא, יכולה לחנות בצד השני של המדרכה מול הבית, להרים ולמתוח את זרועה ולגשר, שלא לומר – למחוק, את המרחק בין רגע, כן, כולל הגינה הירוקה.

בטח כל התענוג הזה עולה לי?

לא בהכרח. כבר ראינו שזה חוסך בדאגות ושזה חוסך בזמן וזמן שווה היום כסף. אבל מנוף להעברת דירה גם חוסך לרוב בכסף ממש. 

כל מי שעבר פעם דירה או הזמין הובלה של חפץ גדול שרכש, מכיר את התופעה: יש מחיר בסיס ועליו מתווספים כל מיני "בונוסים". תוספת על הובלה לבניין מגורים ולא רק לבית פרטי, תוספת לכל קומה, תוספת למקומות גבוהים, תוספת למקומות גובהים שבדרך יש גם ירידה ו"תוספת מדרגות". בניגוד לבני אדם ומובילים, מקצועיים ככל שיהיו, הם עדיין בני אדם, מנוף להעברת דירה – לא מתעייף. 

מבחינתו, קומה שלישית, זה כמו קומה עשירית. אין לו בעיה גם להגיע למקומות קשים למעבר. הסכום יוגדר לכם מראש ולא תצטרכו להתמודד עם כל מיני "עיזים". גם לא תצטרכו להתמודד עם הפסד כספי שיתכן וייגרם לכם כתוצאה מנזקים שיקרו במהלך הסחיבה  של החפצים שלכם, במקומות המאתגרים. ובכלל, אתם יודעים כמה עולים 3 גלונים של צבע, אם תצטרכו לצבוע חדר מדרגות, שהרהיטים שלכם בדרכם למעלה, חרצו בו קווים?

איך נדע באיזה מנוף ובאיזה חברה לבחור?

שאלה מצוינת. קודם כל, לא בהכרח חייבים להשתמש בחברת הובלות שיש לה מנוף. ניתן לשכור את המנוף לבדו עם מפעיל, מחברה שזהו תחום התמחותה והמובילים רק יפרקו אליו וממנו את הפריטים. 

שנית וזה נכון לכל דבר בחיים – בררו, תשאלו ותתרשמו. בטח אתם מכירים כמה חברים שכבר עברו דירה. אם הגעתם בכל אופן בצורה עצמאית לחברה להשכרת מנוף העברת דירה, עליכם לברר לגבי רמת האמינות, המקצועיות, המיומנות והניסיון שלה. יש לבחור גם בחברה השמה דגש על נושא הבטחון הן של עובדיה והן של החפצים ומציעה גם ביטוח בנושא זה. אם מצאתם חברה אמינה, תנו לבעלי הניסיון בה, להתאים עבורכם את המנוף האולטימטיבי עבור הפרויקט שלכם.

ראו גם: השכרת מנופים

מנוף גבוה

כמה טוב שבאת הביתה

מרכז המנופים הינה הבית המקצועי ביותר בכל הקשור למנוף להעברת דירה. החברה ותיקה ומנוסה בתחום המנופים בכלל ובשימוש מנוף העברת דירה בפרט ומאחורינו אלפי משפחות שהעבירו את הדירה באמצעות המנופים שלנו והתחילו את החיים שלהם במקום החדש, ברגל ימין. אנו מברכים אותך לרגל המעבר הקרב ונשמח לייעץ לך בנושא זה.

 

צור קשר - השאירו פרטים

מאמרים אחרונים
טיפים לבחירת ציוד אריזה למעבר דירה

כאשר מדובר בהכנה למעבר דירה, ציוד אריזה מתאים הוא חיוני להבטחת מעבר חלק ומוצלח לבית או למשרד החדש. מקרטונים ועד סרט אריזה, ניילון בועות וטושים, בחירת ציוד האריזה המתאים יכולה לעשות הבדל משמעותי בבטיחות וביעילות המהלך שלך.

חברת שליחויות ביבנה

חברת שליחויות היא חברה המספקת פריטים ללקוחותיה באמצעות הובלה פיזית שלהם. זה כולל חבילות, מכתבים ופריטים שונים אחרים. ענף השליחויות הוא אחד מהענפים הוותיקים והאמינים

איך לעבור דירה בקלות

התשובה לשאלה הזו, היא ממש אבל ממש פשוטה. עוברים דירה בקלות ובנוחות, רק עם הובלות מיכאל ובוריס. ועכשיו ברצינות, הדבר החשוב ביותר בעת מעבר דירה

התקשרו עכשיו