למה יש על שירותי מנוף הרמה מחיר שונה?

למה אתם מחכים? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!
צור קשר - השאירו פרטים

אם תקלידו בגוגל את הביטוי "מנוף הרמה מחיר" או ביטוי דומה, תקבלו שורה ארוכה של תוצאות והצעות של חברות שונות. עיון בהצעות ובמחירון אלו יביא אתכם למסקנה שמדובר בטווח רחב מאוד של מחירים, אבל מדוע? ואיך אפשר לקבל על מנוף הרמה מחיר משתלם וכדאי? התשובות לשאלות אלו במאמר שלפניכם.

אם אתם מתכוונים להשכיר מנוף הרמה, בוודאי ברור לכם שהדבר כרוך בעלויות – ולפעמים אפילו גבוהות. אבל מה שלא ברור הוא מהם המשתנים שמשפיעים על מחיר המנוף לשעת או ליום עבודה. האם מדובר במחירון קבוע או משתנה? כיצד ניתן לחסוך בעלויות? בואו לקרוא תשובות לשאלות אלו.
ראו גם: השכרת מנופים לכל מטרה

מנוף בשקיעה

האם מציעים על שירותי מנוף הרמה מחיר קבוע?

התשובה שלילית. בשוק החופשי פועלות חברות רבות ואין גורם מפקח המחייב אותן למחירון מסוים. יחד עם זאת, קיים טווח מחירים מקובל וחלק גדול מהחברות גם מפרסמות את המחירונים שלהן באתרי האינטרנט, כך שתוכלו לבצע השוואות ולבחור בהצעות הכי משתלמות מבחינתכם. מעבר לכך, אין על שירותי מנוף הרמה מחיר קבוע מהסיבה הפשוטה שישנם סוגים כה רבים של מנופים ושימושים, אשר לכל אחד מהם מאפיינים המשפיעים על התמחור.

מנוף הרמה – מחיר לפי סוג מנוף וסוג שימוש

כאמור, מנופי הרמה משמשים למגוון צרכים ומטרות. באופן כללי, המחירים מוצעים פר שעה ו/או פר יום ומשתנים בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים. כך לדוגמא, מי שרוצה להשכיר מנוף הרמה לצורך הובלות יראה שיש הבדלים בין מחירי מנופים המגיעים עד לגובה 5 קומות או 15 מטרים, מנוף עד 45 מטרים או 15 קומות וכן מנופי ביניים – למשל עד 25 מטרים או 8 קומות. חלק מהמנופים מגיעים רק עם נהג משאית ואילו הגדולים יותר שמצריכים מפעיל מורשה גם מגיעים עם מפעיל. המחירים יכולים להתחיל ב- 300 ₪ לשעה ולטפס עד ל- 1,500 ₪ לשעה עבור המנופים הגבוהים ביותר.

דוגמא נוספת היא מתחום המנופים על גבי משאיות, המשתנים לא בהתאם לגובה העבודה אלא למשקל הנשיאה. כך למשל, ישנו הבדל בין מנוף 60 טון, 30 טון, 200 טון, 400 טון או 120 טון. על מנת לסבר את האוזן, מנוף המסוגל להרים 200 טון עשוי לעלות בין שלוש לארבעים אלף שקלים יום עבודה, כאשר המחיר כולל את שכרו של המפעיל. לעומת זאת, מנוף על משאית המסוגל להרים עד 30 טון, יושכר במחיר הנע בדרך כלל בין ארבעת אלפים לששת אלפי שקלים, כולל שכרו של המפעיל.

ראו גם: השכרת מנוף סל

איך לחסוך בעלויות המנוף?

יש כמה דרכים לחסוך בעלויות המנוף. כך לדוגמא, יש להזמין מנוף הנותן מענה מדויק לצרכים ולא מעבר להם, ניתן לנסות ולסגור מול החברה על דיל מיוחד, יש להכין את השטח והציוד באופן מדוקדק להגעת המנוף כדי לחסוך בזמן, ויש להשוות בין הצעות מחיר שונות.

צמרת הובלות מנוף

צור קשר - השאירו פרטים

מאמרים אחרונים
טיפים לבחירת ציוד אריזה למעבר דירה

כאשר מדובר בהכנה למעבר דירה, ציוד אריזה מתאים הוא חיוני להבטחת מעבר חלק ומוצלח לבית או למשרד החדש. מקרטונים ועד סרט אריזה, ניילון בועות וטושים, בחירת ציוד האריזה המתאים יכולה לעשות הבדל משמעותי בבטיחות וביעילות המהלך שלך.

חברת שליחויות ביבנה

חברת שליחויות היא חברה המספקת פריטים ללקוחותיה באמצעות הובלה פיזית שלהם. זה כולל חבילות, מכתבים ופריטים שונים אחרים. ענף השליחויות הוא אחד מהענפים הוותיקים והאמינים

איך לעבור דירה בקלות

התשובה לשאלה הזו, היא ממש אבל ממש פשוטה. עוברים דירה בקלות ובנוחות, רק עם הובלות מיכאל ובוריס. ועכשיו ברצינות, הדבר החשוב ביותר בעת מעבר דירה

איך בוחרים חברת הובלות באשקלון

שירותי הובלות ניתנים להזמנה באמצעות חברה חיצונית, ארצית או מקומית שמספקת שירותים לתושבים. ישנם כל כך הרבה חברות שמספקות שירותי הובלות באשקלון, חשוב לבחור אותם

התקשרו עכשיו