בגובה העיניים: אילו עבודות מבצעים בגובה?

למה אתם מחכים? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!
צור קשר - השאירו פרטים

 

גרים בבניין גבוה וצריכים לבצע עבודת איטום או ניקוי חלונות? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר אילו עבודות מתבצעות בגובה, איך מבצעים אותן ומה חשוב לבדוק לפני שמזמינים חברה לעבודות בגובה.


ניקוי חלונות בגובה

אחד האתגרים הכי גדולים לבעלי המקצוע שעוסקים בתחום העבודות בגובה היא ניקוי חלונות בגובה בבניינים גבוהים או מגדלים גורדי שחקים.

במבנים כאלה, אין ספק שהחלונות הם, תרתי משמע, חלון הראווה למשרד או לבית. בניגוד לבניינים נמוכים, חלונות במבנים גבוהים חשופים יותר ללכלוך כמו אבק, חול, פיח ולמעשה מה לא.

במצב כזה, על חברת הניהול של המבנה להזמין חברה שכל ההתמחות שלה היא עבודה בגובה. במקרה של ניקוי חלונות, הצוות המקצועי ישתמש בחבלי סנפלינג על מנת להתגבר על מכשול הגובה.

הוא פשוט יקשור את חבלי הסנפלינג לגג, ואבטח אותם כמו שצריך ויגלוש מטה תוך שהוא מנקה את החלונות של הבניין.


איטום בגובה

אין ספק שגם עבודות איטום בבניינים גבוהים או מגדלים גורדי שחקים מהווים אתגר גדול מאד לכל קבלני האיטום.

בניגוד למבנית נמוכים, מבנים גבוהים חשופים במיוחד לנזקי מזג האוויר והלחות התמידית. לכן, יש חשיבות מכרעת לאיכות האיטום של קירות החוץ והגגות וכל כשל קטן יכול להוביל לקטסטרופה.

בדומה לניקוי חלונות בגובה, גם עבודת איטום בגובה מתבצעת ברוב המקרים באמצעות סנפלינג. בבניינים פחות גבוהים ניצן לבצע את העבודה באמצעות הצבת פיגומים, אך זה נחשב לפחות מומלץ ופחות יעיל.

כאמור, הצוות המקצועי ישתמש בחבלי סנפלינג על מנת לבצע את העבודה. תחילה, יש לאבטח את החבלים הללו לגג ככל שניתן, על מנת להימנע מתאונות מיותרות בגובה.

לאחר מכן, הצוות המקצועי יגלוש למטה ויבדוק מקרוב את מערכת האיטום של הקירות החיצוניים. בהתאם לליקויים, יש לבצע תיקונים מתאימים וליישם שתי שכבות של חומר איטום בהתזה.


אילו עבודות נוספות מתבצעות בגובה?

חשבתם לעצמכם פעם איך מתקינים מרזב בבניין גבוה או במגדל גורד שחקים? גם כאן, ממש כמו בעבודת איטום או ניקוי חלונות, הדרך המקצועית, המהירה והיעילה ביותר היא להתקין מרזב באמצעות סנפלינג.

בנוסף, חברה המתמחה בתחום העבודות בגובה, כמו המרכז לעבודות סנפלינג למשל, יכולה לבצע שלל עבודות נוספות, כמו צביעת קירות חיצוניים, תיקוני אינסטלציה, עבודות שיקום בטון ועוד.


בחרו חברה מקצועית ומנוסה

בכל הקשור לעבודה בגובה, יש חשיבות מכרעת לכל נושא הבטיחות. לכן בחרו בחברה שמקפידה על כל אישורי הבטיחות בחוק.

חברה כזו מחויבת להעביר את העובדים שלה את ההדרכות וההכשרות המתאימות לעבודה בגובה, וכמובן להציג בפניכם את התעודה שמעידה על כך שהיא מורשית לבצע עבודות כאלה.

זכרו – בכל הקשור לבטיחות אל תשחקו משחקים ואל תתביישו, דרשו מנציג החברה להוכיח לכם שיש לו את כל הרישיונות המתאימים.

 

צור קשר - השאירו פרטים

מאמרים אחרונים
חברת שליחויות ביבנה

חברת שליחויות היא חברה המספקת פריטים ללקוחותיה באמצעות הובלה פיזית שלהם. זה כולל חבילות, מכתבים ופריטים שונים אחרים. ענף השליחויות הוא אחד מהענפים הוותיקים והאמינים

איך לעבור דירה בקלות

התשובה לשאלה הזו, היא ממש אבל ממש פשוטה. עוברים דירה בקלות ובנוחות, רק עם הובלות מיכאל ובוריס. ועכשיו ברצינות, הדבר החשוב ביותר בעת מעבר דירה

5 עובדות על מנוף סל

יש לכם עבודה מורכבת בגובה רב? צריכים להרים ציוד כבד לגובה? מחפשים מנוף איכותי ובטיחותי? הפתרון האולטימטיבי – מנופי סל. המאמר יפרט 5 עובדות על

התקשרו עכשיו