4 עובדות על השכרת מנוף סל

למה אתם מחכים? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!
צור קשר - השאירו פרטים

מנופי סל רבים מושכרים על ידי קבלנים ויזמים לצורך עבודות בניין בגובה. גם גופים נוספים עושים בהם שימוש ונהנים מעבודה יעילה, חלקה ומדויקת. המאמר יביא 4 עובדות על השכרת מנופי סל.

 

כמו פותחן לבקבוק

המכניקה של המנוף דומה לפותחן בקבוק. היא חייבת נקודת משען, זרוע ועצם שירים את הפקק לגובה על מנת לפתוח את הבקבוק. כך גם מנופי סל. הם מקובעים למשאית, יש להם זרוע ארוכה שבקצה שלה סל או במת הרמה, וכך ניתן להגיע לגובה ולהעמיס משקל.

 

פופולריות לצד איכות

מנופי סל פופולריים מאוד בענף הבנייה. קבלנים ויזמים שונים משכירים אותם בעלות חודשית או לפי שעה על מנת לשפר את איכות העבודה. הפועלים המורשים לעבוד בגובה מרימים באמצעות המנופים הללו חומרי בניין, ציוד כבד ואת עצמם, וכך עובדים בנוחות גם במקומות צרים מאוד. השכרת מנוף סל פופולרית גם בענפים נוספים כמו: גינון וגיזום, תליית שלטי חוצות, תיקוני חשמל בגובה, תליית תאורה בגובה, ענף השיפוצים, ניקיון חלונות בגורדי שחקים וכן הלאה.

 

השכרת מנופי סל

עלות ההשכרה נקבעת על פי גודל וחוזק המנוף. יש לדעת מראש בשביל מה צריך אותו, אילו משקלים רוצים להרים ולאיזה גובה. הנפוץ ביותר הוא השכרת מנופי סל המחוברים למשאית שניתן לנייד לכל מקום. הסל נפתח לגודל של 3 מטר ויכול לשאת עד 400 ק"ג. משכירים אותם לצורך עבודות פשוטות או מורכבות והיתרונות שלהם טמונים במכניקה של הזרוע. היא מסתובבת לכל הכיוונים ב-360 מעלות ונכנסת גם בין בניינים בנקודות הצרות שלהם.

 

איך להשכיר את מנוף הסל הטוב ביותר?

חברות מנופים רבות מציעות שירותי הנפה מסוגים שונים. כדי למצוא את ההצעה הטובה ביותר להשכרת מנוף סל יש לבחור בחברה בעלת וותק וניסיון הנוקטת בכל אמצעי הבטיחות. המנופים שלה צריכים להיות מתוחזקים, תקינים ואיכותיים. יש לעשות השוואת מחירים אך לא לוותר על האיכות. המנופים חייבים להיות בטיחותיים עבור העובדים והציוד שלכם. בדקו באינטרנט את החברות השונות, קבלו המלצות מפה לאוזן והשכירו את הטוב ביותר.

השכרת מנוף סל
השכרת מנוף סל

צור קשר - השאירו פרטים

מאמרים אחרונים
חברת שליחויות ביבנה

חברת שליחויות היא חברה המספקת פריטים ללקוחותיה באמצעות הובלה פיזית שלהם. זה כולל חבילות, מכתבים ופריטים שונים אחרים. ענף השליחויות הוא אחד מהענפים הוותיקים והאמינים

איך לעבור דירה בקלות

התשובה לשאלה הזו, היא ממש אבל ממש פשוטה. עוברים דירה בקלות ובנוחות, רק עם הובלות מיכאל ובוריס. ועכשיו ברצינות, הדבר החשוב ביותר בעת מעבר דירה

התקשרו עכשיו