5 עובדות על מנוף סל

למה אתם מחכים? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!
צור קשר - השאירו פרטים

יש לכם עבודה מורכבת בגובה רב? צריכים להרים ציוד כבד לגובה? מחפשים מנוף איכותי ובטיחותי? הפתרון האולטימטיבי – מנופי סל. המאמר יפרט 5 עובדות על מנוף זה.

 

יעילות רבותי יעילות

את שיטת המנוף פיתח ארכימדס, תושב העיר סירקוזה, כשתכנן לבנות ספינת תענוגות ענקית. כמובן שעם השנים עבר המנוף פיתוחים שונים אך עוד בימים ההם ידעו שהמנוף צריך נקודת משען כדי להרים משקל רב לגובה. ככל שהזרוע שלו קרובה יותר לנקודת המשען וארוכה, כך כושר ההנפה שלו גבוה יותר. מאז המציאו סוגים רבים של מנופים שאחד היעילים שבהם הוא מנוף סל. המנוף ניתן לשימוש בכל סוג של עבודה לגובה מהפשוטה ביותר ועד למורכבת ביותר. הוא יעיל בכל תחומי התעשייה גם לנשיאת משקל וגם לנשיאת עובדים למטרות שונות.

 

מתאים גם לעבודות חילוץ

מנוף שבקצה הזרוע שלו מותקן סל הינו פרקטי בעיקר לתעשיית הבניין, התאורה, השילוט, ניקיון בגובה, גיזום עצים, שיפוצים, חשמל ותשתיות נוספות. מלבד זאת עושים בו שימוש לחילוץ אנשים או בעלי חיים שנתקעו על מבנים בגובה רב.

 

חזק יותר, מהר יותר, גבוה יותר

מנוף סל נחשב למנוף חזק, היכולים לשאת משקל של חצי טון ואף יותר. יכולים להגיע לגובה של 50 מטר ויותר. וניתן לבצע אתם את כל סוגי העבודות בגובה במהירות רבה וביעילות. מקבעים את המנוף למשאית, טנדר או כל כלי רכב גדול אחר. הסל נפתח לגודל של 3 מטר ויכול לשאת ציוד כבד או 2-3 אנשים.

 

איך זה שמנוף מסתובב לו?

מנופי סל מסוגלים להסתובב 360 מעלות, כך שניתן לעבוד באמצעותם בכל זווית אפשרית ובמקומות צרים שיש קושי להיכנס אליהם (בין שני בניינים למשל). כשמגיעים לזווית הרצויה יש לקבע את הזרוע ההידראולית שאליה מחובר הסל. ניתן גם לחבר לזרוע במת הרמה.

 

השכרה לפי שעה

ניתן לשכור את המנוף לפי שעה במחירים מפתיעים. קבלנים שוכרים אותו גם על בסיס חודשי. המחיר שלו נקבע לפי המשקל, הגובה והשימוש שעושים בו. הוא בטיחותי, נוח לשימוש וחוסך לקבלנים הרבה כאב ראש, זמן וכסף.

מנוף סל
מנוף סל

צור קשר - השאירו פרטים

מאמרים אחרונים
חברת שליחויות ביבנה

חברת שליחויות היא חברה המספקת פריטים ללקוחותיה באמצעות הובלה פיזית שלהם. זה כולל חבילות, מכתבים ופריטים שונים אחרים. ענף השליחויות הוא אחד מהענפים הוותיקים והאמינים

איך לעבור דירה בקלות

התשובה לשאלה הזו, היא ממש אבל ממש פשוטה. עוברים דירה בקלות ובנוחות, רק עם הובלות מיכאל ובוריס. ועכשיו ברצינות, הדבר החשוב ביותר בעת מעבר דירה

התקשרו עכשיו