לעבור דירה: מדריך הובלות דירה.

למה אתם מחכים? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!
צור קשר - השאירו פרטים

מתחילים לתכנן הובלת דירה? כנראה שהוא יהיה בימים הקרובים!!

אכן ריכזנו את הנחיות השונות עבורכם ואת כל ההכנות למעבר מתוכנן זה.

ככה תוכלו לצלוח זאת בשלום.

עונת הובלות מתחילה תמיד קצת לפני הקיץ ומסתיימת קצת אחרי ספטמבר, אם אתם מתכננים לעבור בתאריכים אלו כדאי שתתחילו לקרוא.

הדירה עדיין בעיצומה וברגעים אלו נמשכת ישנם לדירה שכורה ויש מי שרכש נכס מקבלן.

ניסינו להשיב על כמה מאתם ההשאלות הבוערות של לקוחות רבים והצלחנו בעזרת המומחים של חברות ההובלה.

אז מה המחיר המומלץ להובלות דירה?

הובלות דירה מחיר נמוך לא תמצאו בתקופת הקיץ , המחיר הוא יקר מאד שיא העונה של ההובלות, לכן כדאי בראש ובראשונה להזמין כמה שניתן מראש.

אם תפעלו מוקדם ככל הניתן תוכלו ליהנות מכל אותם מובילים מומלצים ובמחירים זולים יותר משחשבתם מדוע?

כי כל מוביל רוצה לסגור הובלה עוד מראש ולכן מוכן להתפשר על המחיר מאשר יום ריק, אך אם אתם תתקשרו אליו יומיים לפני ההובלה והוא כבר עובד או יש לו עוד 3 הצעות מחיר לאותו יום הוא לא ינסה כלל לבוא לקראתכם כי אחת העבודות בטח תיסגר.

העניין כאן הוא קצת מעבר למחיר הובלה,הרי כולנו ורוצים מחיר טוב אבל רגע… גם מוביל מנוסה ובעל ניסיון הרי לא ניתן לכל מוביל שאין לו מושג להרכיב לנו את הארונות חזרה.

אך בתקופות הקיץ העמוסות לא תמיד ניתן למצוא מוביל כלל ובטח שלא עבור הובלות דירה כולם כבר תפוסים ביום שלכם, כך אתם תצטרכו להתפשר חבל זו הדירה שלכם.

אלו עוד טיפים בהובלות חשובים כדאי לדעת?

יש לבצע סקר מחירים בשוק ההובלות, במיוחד עבור הובלות דירה כך שלא תקבלו מחיר גבוה מדי ופשוט תשלמו, סתם מיותר לכן ההמלצה היא ליצור קשר טלפוני או דרך האתרים ולקבל הצעות מחיר על כל הובלה שאתם רוצים, היום זה אפילו עוד יותר קל.

מהם השיטות המומלצות והחדשות ביותר לביצוע סקר של הובלות כיום?

הם ממש קלות עקב העידן הדיגיטלי לכל אחד ישנו סמארטפון והוא יכול לבצע עמו כל שנדרש אך זה לא החידוש, הוא באתרים השונים ובפורטלים שצצו לאחרונה בשוק.

אותם פורטלים בעצם מקשרים אליהם מובילים איכותיים שנותנים שירות ללקוחות שפונים אליהם, היתרון הוא שאחרי שפניתם אליהם המובילים שעובדים עמם יחילו לפנות אליכם זה יתרון ענק כי הם יודעים מה אתם צריכים ומתי ואם הם לא פנויים אז לא יתקשרו כלל.

כך אתם לא צריכים לחייג לאין ספור מובילים או חברות הובלה שונות ולהיתקל בכאלה שאינם מומלצים או אינם פנויים כלל.

במקום לחפש אותם הם מחפשים אתכם זו השיטה המומלצת.

עניין זה לא קיים בתחומים רבים אך בתחום ההובלות הוא הוכיח את עצמו כיעיל במיוחד כי הוא מבוסס מיקום.

הרי המוביל לא ייקח הובלה מאילת אם הוא בתל אביב, אלא מוביל שנמצא באילת שנמצא פנוי ובאזור יחייג אליכם וייתן גם מחיר יותר זול, כי הוא נמצא ממש קרוב.

מה חשוב מעבר למחיר הובלות מוזל?

יש לברר האם המוביל או חברת ההובלות היא אכן מקובלת בשוק,

מוכרת עם מוניטין מוכח אחרת העניין של המחיר הובלה הופך להיות שולי ביותר.

הרי אם המוביל לא מגיע או מתחיל לעשות בעיות איך תתמודדו עם זה, מאחר או לא מגיע הרי שחסכתם 300 ₪ על הניר והוא לא מגיע כלל ולא עונה לשיחות.

יום ההובלה הוא יום לחוץ הכל חייב להיות מושלם החל מהגעת המובילים בזמן שנקבע, במחיר שנקבע, וזמן סיום שנקבע אחרת אתם תברברו עם הזמן ותוסיפו לכם עוד לחץ ביום ההובלה.

אז שתהיה לכם הובלה מוצלחת ביותר.

הכתבה נכתבה עם חברת הובלות סטארט מובינג.

צור קשר - השאירו פרטים

מאמרים אחרונים
טיפים לבחירת ציוד אריזה למעבר דירה

כאשר מדובר בהכנה למעבר דירה, ציוד אריזה מתאים הוא חיוני להבטחת מעבר חלק ומוצלח לבית או למשרד החדש. מקרטונים ועד סרט אריזה, ניילון בועות וטושים, בחירת ציוד האריזה המתאים יכולה לעשות הבדל משמעותי בבטיחות וביעילות המהלך שלך.

חברת שליחויות ביבנה

חברת שליחויות היא חברה המספקת פריטים ללקוחותיה באמצעות הובלה פיזית שלהם. זה כולל חבילות, מכתבים ופריטים שונים אחרים. ענף השליחויות הוא אחד מהענפים הוותיקים והאמינים

איך לעבור דירה בקלות

התשובה לשאלה הזו, היא ממש אבל ממש פשוטה. עוברים דירה בקלות ובנוחות, רק עם הובלות מיכאל ובוריס. ועכשיו ברצינות, הדבר החשוב ביותר בעת מעבר דירה

התקשרו עכשיו