מנוף הרמה לגובה: כמה עולה ומאיפה מומלץ להשכיר?

למה אתם מחכים? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!
צור קשר - השאירו פרטים

בישראל פועלות מספר חברות המציעות מנופי הרמה להשכרה. מדובר בכלי שימושי מאוד עבור מגוון צרכים ומטרות, שלרוב מייעל, מקצר ואף מוזיל את העבודה, ולעיתים פשוט אי אפשר להסתדר בלעדיו. אבל השאלה היא, ממי כדאי להשכיר את המנוף ואיך יודעים שהוא באמת איכותי ורציני. בשורות הבאות נשיב על שאלה זו.

בין אם אתם מעוניינים להשכיר מנוף הרמה לגובה לצורך מעבר דירה, לפרויקט שיפוץ, לצרכים חקלאיים, למתן שירותי אחזקת מבנים וכדומה – בוודאי תרצו לקבל תמורה הולמת לכספכם. אולם כאמור בשוק המקומי פועלים לא מעט גורמים המציעים שירותים בתחום, ולא תמיד ברור מי מביניהם רציני ומי פחות. אז במאמר הבא תוכלו לקבל מידע חשוב בנושא.

מנוף עם רקע שמיים

אישורים, רישיונות, הסמכות, ביטוחים

העבודה עם מנוף הרמה לגובה אינה משחק ילדים. זהו כלי כבד שבהתנהלות בלתי נכונה עלול להיות גם מסוכן. לכן, בראש ובראשונה יש לוודא כי מדובר בחברה הפועלת באופן חוקי ומחזיקה בכל האישורים, הרישיונות, ההסמכות והביטוחים הנדרשים. חברה שכזו גן עומדת בדרישות ההסמכה של המפעילים מטעם משרד הכלכלה, והמנופים שלה מתוחזקים היטב ונבחנים על ידי בודקים מורשים בכל חצי שנה.

מנוף הרמה לגובה שמתאים לצרכיכם

נושא נוסף שחובה לוודא מול החברה הוא כמובן צי המנופים שלה. יש להבין שעבור כל סוג של עבודה, עבור כל גובה ומשקל, עבור כל שטח ואתר – ישנו מנוף מסוג מסוים שהוא המתאים ביותר, האפקטיבי ביותר, ומגלם איזון אופטימאלי בין עלויות לתפוקה. ככל שלחברה יש צי מנופי הרמה יותר גדול כך עולה הסיכוי שתוכל להציע לכם את המנוף הדרוש, ובכל מקרה – ודאו שמנוף כזה באמת קיים וזמין.

ראו גם: מה זה מנוף סל?

הצעת המחיר על מנוף הרמה לגובה

קודם כל, יש להבין שעלות ההשכרה של כל מנוף תהיה שונה לשעה/ליום בהתאם לסוגו ולטיב העבודה המבוקשת. מעבר לכך המחירים משתנים בין החברות כך שתמיד כדאי לבצע השוואת מחירים. במקרים רבים תוכלו למצוא מחירונים של עלויות ההשכרה המפורסמים באתרי האינטרנט של החברות, אבל לא תמיד. בתוך כך יש להבין מה כוללת העלות: האם היא כוללת מע"מ, האם כלול שכרו של נהג המשאית, שכרו של המפעיל ועוד.
ראו גם: מחירון יומי מנוף הרמה

המלצות על חברת השכרת מנופים

במידה שיש לכם קולגה מהתחום שיצא לו להיעזר בשירותי מנוף הרמה לגובה, שווה לפנות אליו כדי לקבל המלצות. שאלו את המכר לגבי השירות שקיבל: האם החברה עמדה בלוחות הזמנים שנקבעו, האם השירות היה אדיב, האם הרמה המקצועית הייתה טובה, האם העבודה התנהלה לשביעות רצונו, מה הייתה הצעת המחיר, וכן הלאה. במידה שתקבלו המלצות מאדם שאתם סומכים על דעתו, זהו בהחלט צעד בכיוון הנכון.

לבסוף, חשוב להגיד שבתחום ההשכרה של מנוף הרמה לגובה פועלים גם גורמים חובבנים, שאף לא מחזיקים בכל האישורים הנדרשים ולא מקפידים על נהלי הבטיחות. אז עם כל הכבוד להצעת מחיר זולה ואטרקטיבית, אל תתנו לה לבוא על חשבון עבודה מקצועית, בטוחה ומסודרת.

צמרת הובלות – חברת השכרת ועבודות מנופים

צור קשר - השאירו פרטים

מאמרים אחרונים
חברת שליחויות ביבנה

חברת שליחויות היא חברה המספקת פריטים ללקוחותיה באמצעות הובלה פיזית שלהם. זה כולל חבילות, מכתבים ופריטים שונים אחרים. ענף השליחויות הוא אחד מהענפים הוותיקים והאמינים

איך לעבור דירה בקלות

התשובה לשאלה הזו, היא ממש אבל ממש פשוטה. עוברים דירה בקלות ובנוחות, רק עם הובלות מיכאל ובוריס. ועכשיו ברצינות, הדבר החשוב ביותר בעת מעבר דירה

איך בוחרים חברת הובלות באשקלון

שירותי הובלות ניתנים להזמנה באמצעות חברה חיצונית, ארצית או מקומית שמספקת שירותים לתושבים. ישנם כל כך הרבה חברות שמספקות שירותי הובלות באשקלון, חשוב לבחור אותם

התקשרו עכשיו