האם להשכיר או לקנות מנוף הרמה?

למה אתם מחכים? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!
צור קשר - השאירו פרטים

במשק הישראלי נעשה שימוש רב במנופי הרמה עבור צרכים שוטפים ומזדמנים. השימוש במנופים מבוצע על ידי גורמים רבים ובהם עוסקים, חברות המעניקות שירות, חברות בענפי הבנייה והשיפוצים, מובילים למיניהם, חקלאים ועוד. אחת השאלות שעולות מעת לעת היא לגבי קנייה או השכרה של מנוף הרמה, ומי שרוצה לבחון את הנושא מוזמן לקרוא את המאמר הבא.

אם יש לכם חברה או עסק שפעילותם כוללת מעת לעת פרויקטים עם הרמה לגובה של מטענים, משאות, אנשים, כלים, ציוד וכדומה, ייתכן שאתם מתלבטים לגבי רכישת מנוף הרמה או השכרתו. אכן, מדובר בהתלבטות חשובה ובעלת השלכות בלתי מבוטלות על העסק, ולכן כדאי לקחת בחשבון את מגוון השיקולים כפי שאלו יתוארו בשורות הבאות.

מנופים לבניינים

סוגיית העלויות של מנוף הרמה

מטבע הדברים השיקול המרכזי הוא העלות של רכישת או השכרת מנוף הרמה. מובן מאליו שהעלויות של רכישת מנוף הינן גבוהות מאוד ומשתנות בין סוגי המנופים השונים. למעשה, המנופים הפשוטים והזולים ביותר יעלו לכם עשרות אלפי שקלים ומכאן והלאה המחירים קופצים בקלות למאות אלפי ולמעלה מכל. זוהי הוצאה משמעותית וכבדה לכל עסק, ומובן שצריך למצוא לה הצדקה נאותה.

ההצדקה מגיעה מכך שפעילות החברה כרוכה באופן שוטף בביצוע עבודות הרמה לגובה, בין אם מדובר בעבודות בתחום הבנייה, ההובלות וכדומה. במקרה זה, היתרון של רכישה על פני השכרה יתבטא מבחינת העלויות לאורך זמן, שכן עלות ההשכרה נעה בין מאות לאלפי ולעשרות אלפי שקלים ליום עבודה של מנוף הרמה. אמנם מדובר בעלויות הרבה יותר נמוכות מאשר רכישה, אולם באופן מצטבר עם הזמן הסכומים נעשים קרובים יותר ולבסוף מוטים לטובת הקנייה.

בנוסף, קניית המנוף משחררת אתכם מתלות בחברות להשכרת מנופים. כך ניתן לתכנן בצורה יותר יעילה, פשוטה וגמישה את העבודות, בלי קשר למידת הזמינות והפניות של המנוף בחברה זו או אחרת, התמודדות עם שינויים בתעריפים שלה, וכן הלאה.

ראו גם: מחיר השכרת מנוף הרמה 

ולמה להשכיר מנוף הרמה?

במידה רבה, היתרונות של השכרת מנוף הרמה הם תמונת ראי של יתרונות הרכישה. אולם ישנם יתרונות נוספים. לדוגמא, קנייה של מנוף אינה מסתיימת בעלויות הרכישה, שכן כאן מתחיל הסיפור של האחזקה. אכן, אחזקת מנוף אינה משחק ילדים וכרוכה בפני עצמה בהוצאות בלתי מבוטלות על טיפולים שוטפים, עמידה בדרישות תקני הבטיחות, פיקוח ובדיקות של קציני בטיחות וכיוצא בזאת. לעומת זאת, בהשכרה של מנוף כל הסיפור הזה נחסך מכם.

כמו כן, יש לזכור כי מנוף הרמה עשוי להיות מותקן על גבי טרקטור, טנדר או משאית. מדובר בכלים שיש למצוא עבורם מקום הולם לחנייה והם תופסים משטח התפעול של העסק, בעיקר אם מדובר במשאית. בנוסף, יש לוודא כי כלי הרכב והמנוף היקר שעליו מוגנים ושמורים היטב, בין אם בעזרת מצלמות אבטחה, מאבטחים או כל ציוד אחר שדורשת חברת הביטוח – והדבר כרוך גם הוא בעלויות.

צמרת הובלות – מומחים בעבודות והובלות מנוף

צור קשר - השאירו פרטים

מאמרים אחרונים
טיפים לבחירת ציוד אריזה למעבר דירה

כאשר מדובר בהכנה למעבר דירה, ציוד אריזה מתאים הוא חיוני להבטחת מעבר חלק ומוצלח לבית או למשרד החדש. מקרטונים ועד סרט אריזה, ניילון בועות וטושים, בחירת ציוד האריזה המתאים יכולה לעשות הבדל משמעותי בבטיחות וביעילות המהלך שלך.

חברת שליחויות ביבנה

חברת שליחויות היא חברה המספקת פריטים ללקוחותיה באמצעות הובלה פיזית שלהם. זה כולל חבילות, מכתבים ופריטים שונים אחרים. ענף השליחויות הוא אחד מהענפים הוותיקים והאמינים

איך לעבור דירה בקלות

התשובה לשאלה הזו, היא ממש אבל ממש פשוטה. עוברים דירה בקלות ובנוחות, רק עם הובלות מיכאל ובוריס. ועכשיו ברצינות, הדבר החשוב ביותר בעת מעבר דירה

איך בוחרים חברת הובלות באשקלון

שירותי הובלות ניתנים להזמנה באמצעות חברה חיצונית, ארצית או מקומית שמספקת שירותים לתושבים. ישנם כל כך הרבה חברות שמספקות שירותי הובלות באשקלון, חשוב לבחור אותם

התקשרו עכשיו